Powiatowe Centrum Edukacyjne

im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lęborku

Godło Polski

Wyjazd nagrodzonych uczniów do stolicy

W dniach 9 i 10 października bieżącego roku, uczniowie, którzy osiągnęli najlepsze wyniki w nauce za poprzedni rok szkolny, wyjechali w nagrodę na wycieczkę do Warszawy. Wyjazd był dofinansowany przez Radę Rodziców PCE. Opiekunami uczniów były: pani wicedyrektor Joanna Jeka, psycholog pani Anetta Tessmer i pedagog pani Aleksandra Motas. Pierwszego dnia naszej wycieczki zwiedzaliśmy Warszawę – byliśmy w Muzeum Powstania Warszawskiego i podziwialiśmy panoramę stolicy z tarasu widokowego na 30-tym piętrze Pałacu Kultury i Nauki. Na koniec dnia jeszcze, obowiązkowo, odwiedziliśmy „Złote Tarasy”….Nocleg mieliśmy w warszawskim hotelu O3. Drugiego dnia braliśmy udział w nagraniu „Milionerów" -  jako widownia.

Wyjazd należał do bardzo udanych, wszyscy dobrze się bawili i zdobyli nowe doświadczenia. Na koniec uczestnicy wycieczki zgodnie stwierdzili, że warto było trudzić się przez cały rok!