Warsztaty 8 marcowego - zmysłowego Copywritingu
Odkrywanie marzeń
Marzenia na temat zmysłowego pachnącego - Dnia Kobiet - zostały zaprezentowane podczas twórczych warsztatów Copywritingu, które odbyły się w multimedialnej Czytelni PCE, ZSP. Delikatne deserowe marzenia ukazali bowiem kucharze, fryzjerzy i logistycy z klasy 3A, 1a, 3 TLB.
Zadaniem treningowym było utworzenie - LEADA – zapowiadającego owocowy, oryginalny Dzień Kobiet. Uczniowie określali w nim miejsce malinowej imprezy masowej (m.in. w Urzędach, w salach gimnastycznych, na Placach, w Instytucjach, Domach Kultury), formę ( koncert, wieczór poezji, pogadankę), wyjątkowe smaczne prezenty.
Zmysłowe klucze
Słowami kluczowymi były dla wszystkich uczestników zajęć – zmysły. Uczennice marzyły literacko o malinowych pokazach makijaży, romantycznych świetlistych piosenkach, podaniu im przez mężczyzn deserowych – obiadowych potraw, przemianie w „ósmy cud świata”, podróży ( do Maszewa, Słupska, Sierakowic, szkoły), pokazach tanecznych, cudownych kwiatach, całym – literackim dniu.
Sztuka dla e- booka
W drugiej części spotkania odbyły się warsztaty z zakresu skanowania tekstu w Internecie. Omówiliśmy następujące zagadnienia:
- przyswajanie e-treści,
- wygląd e- tekstu,
- reguły tworzenia zmysłowego - malinowego tekstu,
- sposoby tworzenia leadów,
- podróż naszego tekstu w social mediach,
- role i zadania copywriterów,
- rolę fotografii i tekstu,
- rolę memów,
-potęgę presupozycji,
- oczekiwania Czytelnika, który przeważnie jest – Kobietą.
Sylwia Skroś