Sprzedawczynie z PCE-ZSP promują pisanie automatyczne. Prezentują mądre treści.
W zdaniach!
Podczas zajęć bibliotecznych uczennice kształcące się na sprzedawczynie wyrażają głośno własne formy prezentacji pisania automatycznego. Jak przyznają do tego celu najlepiej sprawdza się telefon komórkowy, w którym codzienne notują:
- zakupy,
- terminy sprawdzianów,
- daty urodzin,
- plany,
- obowiązki
- wizyty prywatne.
Szybki efekt!
Pisanie automatyczne polega na zastosowaniu natychmiastowego utrwalenia ludzkich myśli. W dobie elektroniki papierowe notatniki zastąpiły, bowiem urządzenia elektroniczne, które przeważnie nosimy przy sobie.
Do kanałów publikacji, w tej formie piśmiennictwa, uczennice wykorzystują: nowoczesne posty na facebooku i Instagramie.
Bez 30 minutowego układania słów na kartce papieru, pisanie automatyczne wypiera sposoby twórczości prezentowanej na wypracowaniach szkolnych. Wówczas czas przygotowania treści waha się od 1 h- do 1,5 h.
Mądre dyskusje!
Kobiecą burzę mózgów podparłyśmy analizami publikacji na blogach modowych, w których oceniałyśmy wartości zamieszczanych artykułów, przeróżne osobowości modelek, sens treści, a także negowałyśmy bezwartościowe artykuły. Do najcenniejszych zaliczyłyśmy innowacyjne zapisy podparte różnymi aktywnościami kobiet, takimi które rodzą dzieci, pracują, zajmują się obowiązkami domowymi, udzielają się społecznie, a także zajmują rozsądnymi zadaniami służbowymi z zakresu: marketingu, zarządzania, reklamy i innych dziedzin wiedzy.
Poszukując wzorca sprawdzałyśmy dobre treści.
Sylwia Skroś