Tworzenie reklamy z fali morskiej
Uczniowie klasy II TBŻ odbyli w multimedialnej Czytelni – PCE, ZSP - zajęcia z zakresu tworzenia nietypowej strategii budowania reklamy książek. Dla przyjemności wybraliśmy do szkolnej prezentacji woluminy z zakresu literatury pięknej, które następnie wręczyliśmy w dłonie modeli. Z materiału utrzymanego w kolorze piasku morskiego uformowaliśmy oryginalną falę, która miała opowiadać o napływaniu treści do konkretnych Czytelników.
Wybór sposobu reklamy:
Młodzież przekonała się, że nawet wspólna „burza mózgów” nie należy do takich prostych zadań, gdyż w Agencjach liczy się strategia całego marketingu, dostosowanie go do warunków szkolnych, wybranie określonych modeli, przygotowanie książek, sfotografowanie reklamy, a także omówienie szczegółowo zasad jej ukazania w social mediach.
W sieci….
Podczas zajęć uczniowie poznali zasady tworzenia - Inbound Marketing, marketingu wirusowego, obcowali z książkami, tworzyli nietypowe reklamy, budowali konstrukcje tekstów, które następnie miały za zadanie rozpowszechnić informacje w sieci. Zasadą stworzenia zdjęć było także ich opublikowanie w mediach i przygotowanie - newsa z zajęć.
W trakcie tworzenia pomysłów dostosowaliśmy wiedzę do klas uczących się w profilach:
- Technik Budownictwa
- Technik Organizacji Żywienia i Usług Gastronomicznych
Sylwia Skroś