Powiatowe Centrum Edukacyjne

im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lęborku


Godło Polski

Powiatowe Centrum Edukacyjne

Powiatowe Centrum Edukacyjne

Jak budujemy nasz szkolny - Inbound Marketing ?

 Tworząc artykuły prasowe szanujemy czas naszych Czytelników, zwięzłe treści nadają bowiem  odpowiedniego spojrzenia na odpowiednie zagadnienia, które mają  dotrzeć do określonego grona odbiorców. W pracy wykorzystujemy głównie  darmowe kanały , którymi rozprowadzamy wszelkie  informacje , aby  one następnie  krążyły w sieci.

Poszukiwanie kontentu?

 Odbiorca treści poszukuje naszego kontentu, gdyż jest zainteresowany tematyką takich specjalistycznych  newsów, a ponieważ czas przeznaczany na czytanie treści w Internecie jest bardzo ograniczony to – zbudowana cegiełka informacyjna jest zawsze bardzo treściwa i zwięzła.

Kontaktujemy się z ekspertami

W naszej pracy zdobywamy informacje od ekspertów ( nauczycieli)  z określonych dziedzin wiedzy. To przede wszystkim takie osoby współpracują z Copywriterem, udzielają porad specjalistycznych, budują bazę do określonego artykułu. Wnikamy bowiem w dane zagadnienie, pomagamy wykonać zdjęcia, napisać treść, podpowiadamy na co warto jest zwrócić uwagę Czytelników, przetwarzamy informacje, a następnie zajmujemy się marketingiem wirusowym. 

Nasze podpory

Podpieramy się zawsze informacjami sprawdzonymi ( listami ( e -mailami) , książkami, podręcznikami, informacjami pozyskanymi na studiach , głównie z określonych dziedzin wiedzy czyli docieramy do ekspertów, to ich zdanie jest następnie ukazywane w artykułach, aby wartość newsa nabierała odpowiedniej siły  i mocy. Staramy się także nadawać tytuły pomocne w budowie SEO, ułatwiające poszukiwanie określonych informacji na dany temat.  Nasze artykuły są zatem konkretne, sprawdzone, a następnie czasami urozmaicone za pomocą – storytellingu. Staramy się wzbudzać miłe odczucia, budować opisy sensoryczne, a następnie pobudzać wyobraźnię i zmysły.     

Sylwia Skroś