Jak budujemy nasz szkolny - Inbound Marketing ?
Tworząc artykuły prasowe szanujemy czas naszych Czytelników, zwięzłe treści nadają bowiem odpowiedniego spojrzenia na odpowiednie zagadnienia, które mają dotrzeć do określonego grona odbiorców. W pracy wykorzystujemy głównie darmowe kanały , którymi rozprowadzamy wszelkie informacje , aby one następnie krążyły w sieci.
Poszukiwanie kontentu?
Odbiorca treści poszukuje naszego kontentu, gdyż jest zainteresowany tematyką takich specjalistycznych newsów, a ponieważ czas przeznaczany na czytanie treści w Internecie jest bardzo ograniczony to – zbudowana cegiełka informacyjna jest zawsze bardzo treściwa i zwięzła.
Kontaktujemy się z ekspertami
W naszej pracy zdobywamy informacje od ekspertów ( nauczycieli) z określonych dziedzin wiedzy. To przede wszystkim takie osoby współpracują z Copywriterem, udzielają porad specjalistycznych, budują bazę do określonego artykułu. Wnikamy bowiem w dane zagadnienie, pomagamy wykonać zdjęcia, napisać treść, podpowiadamy na co warto jest zwrócić uwagę Czytelników, przetwarzamy informacje, a następnie zajmujemy się marketingiem wirusowym.
Nasze podpory
Podpieramy się zawsze informacjami sprawdzonymi ( listami ( e -mailami) , książkami, podręcznikami, informacjami pozyskanymi na studiach , głównie z określonych dziedzin wiedzy czyli docieramy do ekspertów, to ich zdanie jest następnie ukazywane w artykułach, aby wartość newsa nabierała odpowiedniej siły i mocy. Staramy się także nadawać tytuły pomocne w budowie SEO, ułatwiające poszukiwanie określonych informacji na dany temat. Nasze artykuły są zatem konkretne, sprawdzone, a następnie czasami urozmaicone za pomocą – storytellingu. Staramy się wzbudzać miłe odczucia, budować opisy sensoryczne, a następnie pobudzać wyobraźnię i zmysły.
Sylwia Skroś