Powiatowe Centrum Edukacyjne

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych

im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lęborku

Godło Polski

Powiatowe Centrum Edukacyjne

Powiatowe Centrum Edukacyjne

Budowanie marki w kontekście social mediów

Ile kanałów wybrać?

Czy jedna osoba jest w stanie obsługiwać kilka kont równocześnie? Takie pytanie możemy sobie zadać w momencie podłączania social mediów. Jak wynika ze statystyk większość z nas uległa pokusie i założyła sobie profile na fb. Młodzi  dołączają  do tego zestawu – Instagramy, na których publikowane są klimatyczne zdjęcia. Czy zatem  to jest  koniec  poszukiwań różnych kanałów ? Raczej, nie. Oferty internetowe stanowią bowiem obecnie cały wachlarz portali, które są doskonałymi uzupełniaczami.

Utrzymywanie tempa

Pamiętaj - Trzeba stale utrzymywać odpowiednie tempo. Warto jest więc  podglądać nowiki technologiczne i bawić się nimi, aby życie nam nie umknęło, nie przepłynęło przez palce. I pewnie, dlatego dla młodego pokolenia  wymyślono- Snapchata. 

Komunikacja ociepla kontakty 

Komunikowanie się i uzupełnianie danych wymaga cierpliwości, fachowości, bezstronności, kreatywności i przede wszystkim – pomysłowości. Aby nasze social media  stale się kręciły należy zatem umieszczać posty, zdjęcia i interesujące odnośniki do stron. Modelowanie marki to głównie proces nad, którym pracuje się całymi latami, buduje do niego profesjonalne  strategie i dąży stale do nowego celu. W tym zawodzie nigdy nie ma  bowiem chwili wytchnienia, gdyż zmiany, które się dokonują zmuszają ludzi do wiecznej nauki, zaskakiwania użytkowników i bycia – trendy. 

Bądź , jak King

W obsługiwaniu kont bądź zawsze, jak King. Duch walki niech Cię nigdy nie opuszcza. Twoja droga to bowiem – kierunek do Zwycięstwa. Tworząc markę  social mediów dowiedź się co publikuje konkurencja i twórz następnie  nowatorskie publikacje. Badaj swoją efektywność i  nie daj się nigdy zwieść ze swojego kluczowego zadania. Opanowanie, dystans, to cechy przywódcy, które pewnie i Ty posiadasz…

Sylwia Skroś

Blog marketingowy:

http://copywritingdziennikarski.blogspot.com/