Bilety do szczęścia – czyli bookcrossing
W multimedialnej czytelni PCE, ZSP przygotowaliśmy plastyczne – bilety do szczęścia – reklamujące akcję – Bookcrossingu. Taka forma dotarcia do młodzieży z kolorowymi kartkami jest dobrym sposobem na reklamę naszego przedsięwzięcia , a także na połączenie artystycznej wizji uwalania książek z plastycznymi zabawami. Rozdanie biletów to bowiem nowoczesna forma współpracy z młodymi ludźmi, którzy lubią, jak jest wszędzie kolorowo i czytelnie.
ŚWIĘTO WOLNYCH KSIĄŻEK - BANK POMYSŁÓW
„Zachęcamy do korzystania z poniższych propozycji
1. Akcje w szkołach:
o reklamowanie wśród uczniów ogólnoświatowego ruchu czytelniczego – bookcrossingu, jego idei, celów (akcje informacyjne);
o świąteczny wystrój klas, bibliotek;
o zakładanie półek bookcrossingowych;
o akcja uwalniania książek w szkole, klasie;
o głośne czytanie uwolnionych książek przez osoby znane, włączenie nauczycieli, uczniów, dyrekcji szkoły;
o spotkania autorskie;
o wystawy, montaże słowno – muzyczne poświęcone książce i czytaniu
o konkursy literackie, plastyczne poświęcone idei bookcrossingu, książce i czytaniu;”
źródło: http://bookcrossing.pl/
Sylwia Skroś